90°, la nova frontera

He fet el cim, ja he arrivat als 80° i he fet avançar el tope de flexió als 90° amb l’esperança d’haver-hi arribat a temps car que dilluns el metge m’ha de veure al menys amb aquest nivell de flexió.

Crec que la manera d’aconseguir-ho ha estat pensar en la futura rehabilitació i el mal que em farà. Així he agafat els ànims per aguantar el mal que m’he fet per arrivar al límit d’avui.

Un altre factor ha estat el trobar un puesto prou alt per poder fer els exercicis sense que em topés el peu i, també, fer servir la cama bona per empènyer la xunga cap enrera. Perque ara ja la cama no baixa més. Però potser lo més definitiu ha estat el fet de mantenir la cama doblegada ben bé sempre. Això m’ha ajudat per tenir el tendó a punt per la tortura.

Doncs bé, tinc 3 dies per arrivar a aquesta nova frontera.

Deixa un comentari